Website "verkeersboetes.be" verstoord!

Vr 18.05.2018 - 15:07

Door een technisch probleem werden tussen 9 mei en 11 mei 2018 verschillende
verkeersboetes verstuurd zonder melding te maken van de verzenddatum van de
brief (dus kon er geen vervaldatum berekend worden) en het rekeningnummer
waarop mensen kunnen betalen.

Het callcenter van bpost krijgt veel vragen over deze ontbrekende informatie op de
onmiddellijke inning.

Door het hoge aantal bezoekers is de website trager en ondervindt men soms
problemen om in te loggen. Het duurt ongeveer 1 minuut om het inlogscherm te
krijgen (wat zeer lang is als men zit te wachten).

Mensen kunnen steeds via overschrijving betalen op het rekeningnummer
BE34 6792 0036 2590 (BIC: PCHQ BE BB) met vermelding van de gestructureerde
mededeling.


WAT KAN DE POLITIE DOEN BIJ KLACHTEN?
Wij kunnen alleen de mensen doorverwijzen naar het callcenter (02/278.55.60).
Hier zal men hen verder begeleiden.

BPOST DOET ZO SNEL MOGELIJK HET NODIGE OM DE CAPACITEIT VAN DE
WEBSITE TE VERHOGEN, MAAR DIT ZAL ENKELE DAGEN IN BESLAG NEMEN.

Contacteer ons

Dringende politiehulp
101

Algemene informatie
0800 25 101