Organiseert u een fuif, wielerkoers, festival, optreden, wandeling, speelstraat, tornooi, rally, stoet of een ander event dan dient u hiervoor een aanvraag tot toelating in te dienen tot het college van Burgemeester en Schepenen.
Werkwijze?
- U dient zich eenmalig te registeren als organisator. De account is tevens persoonsgebonden en hangt niet af van uw hoedanigheid binnen de organisatie(s) of instelling(en) waarvoor u werkt.
- U logt zich in met uw eigen e-mailadres en wachtwoord.
- U vult het digitale invulformulier correct en volledig in.
- Uw aanvraag komt automatisch bij één van onze evenementenportalen terecht.
- Via e-mail wordt u op de hoogte gehouden wie verantwoordelijk is voor uw aanvraag.
- Deze verantwoordelijke vraagt alle adviezen bij de verschillende instanties op (bv. politie, brandweer, stadswerken, …).
- Op basis van deze adviezen zal het College van Burgemeester en Schepenen een beslissing nemen.
- U wordt schriftelijk op de hoogte gebracht of uw event al dan niet kan plaatsvinden en wat de eventuele richtlijnen zijn.
Omwille van de klantvriendelijkheid en de vlotte afhandeling willen wij u vragen om uw aanvraag digitaal te registreren.
Dit kan op het volgend webadres: https://evenementen.lommel.be/
! U moet minstens 8 weken voor het plaatsvinden van uw activiteit uw aanvraag digitaal registreren. Gelieve deze termijn te respecteren.
Voor meer info, kunt u hier ook terecht.
Contactgegevens:
Hoofdverantwoordelijke: An Verspecht
Adres: Hertog Janplein 1, 3920 Lommel
Tel: +32 (0)11 399 738
E-mail: evenementen@lommel.be